Siųskite el. laišką su tema „B2B account“ adresu [email protected], nurodydami savo PVM mokėtojo kodą ir socialinių tinklų profilius. Šią informaciją naudojame norėdami įsitikinti, ar atitinkate verslo paskyros reikalavimus.
Jei bandėte iš naujo nustatyti slaptažodį, bet vis dar nepavyksta prisijungti prie paskyros, pabandykite išvalyti visus su Bodymod susijusius slapukus (cookies) ir sistemos talpyklą (cache). Jei vis dar kyla problemų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda.
Norėdami ištrinti paskyrą, tiesiog eikite į „Mano paskyra“ skiltį ir pasirinkite „Privatumo nustatymai“. Atkreipkite dėmesį, kad paskyros negalima ištrinti, jei turite vis dar vykdomų užsakymų ar grąžinimų.
Norėdami atsisakyti prenumeratos, eikite į „Mano paskyros“ skiltį ir pasirinkę „Kontaktų nuostatos“, panaikinkite žymės langelio „Bendra prenumerata“ žymėjimą ir atlikite veiksmą.
Need more help?
Please email us with any relevant information, including your order details, email address, and photos or videos of the faulty goods.
Or send us a direct message
We reply to all messages within 24 hours, Monday-Friday. All weekend messages are answered the next business day.