Savo užsakymo pristatymo būseną galite stebėti paspaudę mygtuką „Sekti užsakymą“, esantį išsiuntimo patvirtinimo el. laiške, kurį gausite, kai jūsų užsakymas bus išsiųstas. Jei vežėjo interneto svetainėje neatnaujinta sekimo informacija, nesijaudinkite! Atnaujinti duomenys gali atsirasti per kelias dienas.
Visus užsakymus siekiame išsiųsti per 24 valandas nuo apmokėjimo gavimo. Tai galioja nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus valstybinių švenčių dienas. Atkreipkite dėmesį, kad savaitgaliais ir švenčių dienomis nedirbame.
Pristatymo laikas priklauso nuo užsakymo metu pasirinkto pristatymo būdo. Daugiau informacijos rasite mūsų pristatymo informacijos puslapyje.
Jei užsakymas siunčiamas į bet kurią Europos Sąjungos šalį, pateikus užsakymą papildomų išlaidų ir (arba) muito mokesčių mokėti nereikia. Klientams, užsisakantiems iš ne ES šalių, prieš pristatant užsakymą gali tekti sumokėti papildomus mokesčius ir (arba) muitus.
Palaukite dar kelias dienas. Kartais siunta pristatoma vėliau, nei rodo sekimo duomenys. Taip pat turėtumėte pasitikslinti pas kaimynus, ar jie nepriėmė siuntos arba jos negavo per klaidą.
Need more help?
Please email us with any relevant information, including your order details, email address, and photos or videos of the faulty goods.
Or send us a direct message
We reply to all messages within 24 hours, Monday-Friday. All weekend messages are answered the next business day.