Prekes galite grąžinti per 100 dienų, jei jos vis dar yra originalioje užklijuotoje pakuotėje.
Kaip grąžinti prekes?
1. Prisijunkite prie savo internetinės paskyros
2. Eikite į „Mano grąžinimai“
3. Pasirinkite „Kurti grąžinimą“
4. Vadovaukitės ekrane pateikiamais raginimais ir klausimais
Būsite nukreipti per internetinės procedūros žingsnius.
Jūsų grąžinimas bus pateiktas mūsų komandai patvirtinti.
Patvirtinus gausite pranešimą apie tai, kad galite mums atsiųsti prekę (-es) ir naudoti paminkštintą voką arba įsitikinti, jog tinkamai supakavote prekes, kad apsaugotumėte jas pervežimo metu. Rekomenduojame naudoti pašto tarnybą, kurios siuntas galima sekti. Jei prekės pametamos ar pažeidžiamos pervežimo metu, negalėsime grąžinti jums lėšų.
Nesiųskite prekių, kurios nėra patvirtintos ar laukia patvirtinimo.
Pinigų grąžinimas įvykdomas į tą pačią saskaitą arba mokėjimo formą, kuria buvo atliktas užsakymas, kai mūsų komanda gauna prekę ar užsakymą ir jei įvykdyti mūsų grąžinimo kriterijai. Grąžinimai užtrunka nuo 1 iki 6 dienų, priklausomai nuo jūsų paskyros ir mokėjimo būdo.
Keitimo paslaugų neteikiame. Tačiau per 100 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti prekes ir atgauti pinigus, jei jos yra originalioje neatidarytoje pakuotėje.
Need more help?
Please email us with any relevant information, including your order details, email address, and photos or videos of the faulty goods.
Or send us a direct message
We reply to all messages within 24 hours, Monday-Friday. All weekend messages are answered the next business day.