Prekes galite grąžinti per 100 dienų, jei jos vis dar yra originalioje užklijuotoje pakuotėje. Jei pakuotė buvo atidaryta, grąžinimą turi patvirtinti mūsų klientų aptarnavimo komanda.
1. Įdėkite savo prekę į paminkštintą voką. Jei gabenimo metu jis bus pažeistas, mes negalėsime grąžinti pinigų. Nenaudokite tos pačios pakuotės, kurioje ji buvo pristatyta. Jos skirtos tik vienkartinėms siuntoms.
2. Atsisiųskite, atsispausdinkite ir užpildykite mūsų grąžinimo formą ir įdėkite ją į paminkštintą voką. Šioje formoje įrašytas mūsų adresas. Užpildykite ją ir išsiųskite kartu su grąžinamais produktais.
- Jei esate iš ne ES šalies, turite užpildyti muitinės deklaracijos formą ir pridėti ją prie grąžinimo. Jei ji bus neužpildyta arba neišsiųsta, muitinė gali sustabdyti ir grąžinti siuntą jums.
- Muitinės deklaracija ir užsakymo sąskaita faktūra turi būti pridėta prie siuntinio išorės. Formos turi būti matomos muitinei.
3. Išsiųskite mums savo siuntinį. Rekomenduojame naudotis siuntos sekimo paslauga. Jei siuntinys bus prarastas pakeliui pas mus, mes negalėsime grąžinti pinigų.
Pinigų grąžinimas įvykdomas į tą pačią saskaitą arba mokėjimo formą, kuria buvo atliktas užsakymas, kai mūsų komanda gauna prekę ar užsakymą ir jei įvykdyti mūsų grąžinimo kriterijai. Grąžinimai užtrunka nuo 1 iki 6 dienų, priklausomai nuo jūsų paskyros ir mokėjimo būdo.
Keitimo paslaugų neteikiame. Tačiau per 100 dienų nuo užsakymo gavimo galite grąžinti prekes ir atgauti pinigus, jei jos yra originalioje neatidarytoje pakuotėje.
Need more help?
Please email us with any relevant information, including your order details, email address, and photos or videos of the faulty goods.
Or send us a direct message
We reply to all messages within 24 hours, Monday-Friday. All weekend messages are answered the next business day.